Siparişleriniz 24 Saatte Kargoda Siparişleriniz 24 Saatte Kargoda Siparişleriniz 24 Saatte Kargoda Siparişleriniz 24 Saatte Kargoda

Yeşil Pazarlamaya Nörobilim Perspektifi EEG ve Eye-Tracking Örnekleri

1. Yeşil Pazarlama 1.1. Yeşil Pazarlamanın Tanımı 1.2. Yeşil Pazarlamanın Önemi 1.3. Yeşil Pazarlamanın Tarihi Gelişimi 1.4. Yeşil Pazarlamanın Aşamaları 1.5. Yeşil Pazarlama Karması 1.6. Yeşil Pazarlama Stratejileri 1.7. Yeşil Pazarlama Alanında Yapılan Çalışmalara İlişkin Literatür Taraması 2. Nöropazarlama 2.1. Nöropazarlamanın Kavramsal ve Teorik Çerçevesi 2.2. Nöropazarlama Araştırmalarında Kullanılan Teknikler 2.3. Nöropazarlamanın Avantajları ve Dezavantajları 2.4. Nöropazarlama Alanında Eye-Tracking ile Yapılan Çalışmalara İlişkin Literatür Taraması 2.5. Nöropazarlama Alanında EEG ile Yapılan Çalışmalara İlişkin Literatür Taraması 2.6. EEG ve Eye-Tracking ile Tüketici Davranışı ve Beyin Aktivitesi Üzerine Yapılan Çalışmalar 3. İçecek Markalarına Yönelik Görsellerin Eye-Tracking (Göz İzleme) ile İncelenmesi 4. EEG Analiz Yöntemi ile İçecek Markası Görsellerinin İncelenmesi
Devamını Oku
Trendkitap Fiyatı :
100,00 TL
87,00 TL
%13indirim
Hızlı Gönderi
Güvenli Alışveriş
İade ve Değişim
Her Alışverişte Bir Kitap Hediye
Hediye Kitabınızı Almayı Unutmayın! Sepetinize ürünü eklediğinizde kitabın fiyatı sıfırlanacaktır..
Yükleniyor...