Siparişleriniz 24 Saatte Kargoda Siparişleriniz 24 Saatte Kargoda Siparişleriniz 24 Saatte Kargoda Siparişleriniz 24 Saatte Kargoda

Sosyal Medyada Kriz Yönetimi: Kurumsal Markalara İlişkin Değerlendirme

Bu araştırma sosyal medya krizi nedir, nasıl ve neden ortaya çıkar gibi temel ve kavramsal sorulardan başlayarak, bir sosyal medya krizinin öncesinde, kriz sırasında ve sonrasında neler yapılmalıdır ya da yapılmamalıdır, sergilenen davranış tarzının krizin gelişimine ve sonuçlarına olan etkileri neler olabilir gibi sorularının cevaplarını aramaktadır. Bunu yaparken temel kriz iletişimi teorilerinden, durumsal kriz iletişimi teorisini esas almaktadır. Yeni bir kriz iletişimi teorisi olarak ortaya konan, sosyal medya kriz iletişimi teorisini temel alarak hazırlanmış olan mülakata dayalı yapılandırılmış sosyal medyada kriz yönetimi ve etkilerinin değerlendirilmesini araştırma sorularıyla niteliksel bir uygulama çalışması yapılarak sonuçlarını ortaya koymayı amaçlanmaktadır.

Devamını Oku
Trendkitap Fiyatı :
299,00 TL
257,14 TL
%14indirim
En geç 27 Mayıs Pazartesi günü kargoda!
Adet
Hızlı Gönderi
Güvenli Alışveriş
İade ve Değişim
Her Alışverişte Bir Kitap Hediye
Hediye Kitabınızı Almayı Unutmayın! Sepetinize ürünü eklediğinizde kitabın fiyatı sıfırlanacaktır..
Benzer Ürünler
Yükleniyor...